دلم گرفته...
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



دلم گرفته...

بازدید : 1630

سلام

امروز دلم خیلی گرفته...

از اینکه چند ساله قران خوندن رو شروع کردم ولی یکبار هم جرات نکردم با معنی و تفسیربخونمش...

نه اینکه نتونم ، میترسم...

از آگاه شدن میترسم اونوقت جرمم سنگین تر میشه...

دانسته گناه!!!!....

میدونم اگه با معنی بخونمش روم تاثیر میزاره و اونوقت دیگه هیچی!

حتی وبلاگم روهم جمع میکنم حیف...نمیتونم دل بکنم...

نمیتونم دل بشکونم...

حالم اصلا خوب نیس احساس بدی دارم..

همش تصمیم میگیرم خوب باشم ولی نمیتونم بازم...

خودم...همش تقصیر خودمه که نمیتونم دل بکنم...

بقول ابجیم شوق گناه به دلمه...

ولی ای کاش میتونستم....میتونستم....خودمو از بدی های زندگی دور کنم...

خدایا کمکم کن

 شکلک دختر غمگین

 



نظرات شما عزیزان:

**فریاد بی صدا**
ساعت13:38---14 آبان 1391
وای محدثه جونم چند روزه اصلا وبت باز نمیشد آخه چرا؟؟؟؟؟

امروز که باز شد کلی ذوق کردم.

راستی اگه قران بخونی هم اونم با معنیش بازم اشکالی نداره که وب داشته باشی من خودم میرم کلاس تفسیر قران اما بازم وب دارم و اصلا هم گناه نیست حتی خود چت کردن هم از نظر شرعی و حکم آقای خامنه ای بازم حرام نیست مر این که باعث بشه طرف با حرفا و .........

پس سعی کن معنیشم بخونی.
پاسخ: نه وب داشتن گناه نیست ای بابا منو برداشتن خب یه چیزی هم گفتم... من خودمو میگم تو اخه از کجا میدونی همش به همون وبلاگ ختم میشه!!! ما یه وقتی یه عکسی یه چیزی ادم میزاره که تاثیر سو روی بعضی ها که خودشون میدونن میزاره خب چجوری بگم... بیخیال ابجی


ghazali khanum
ساعت13:37---14 آبان 1391

مدتهاست مجازي ميخنديم…
مجازي شاديم…
مجازي عاشق ميشيم…
مجازي همديگه رو دلداري ميديم…
امــــــا…………..
واقعي تنهاييم!
واقعي درد ميکشيم!
واقعي از عشقهاي مجازي لطمه ميبينيم…..


vahid
ساعت1:07---14 آبان 1391
ادم منطقی به نظر میرسی و من عاشق ادم های منطقی . ای کاش همه مث تو یه کم عقل تو کلشون داشتن و چوب خیانت ها و نامریدیهای طرفشون رو نمیخوردن اونم واسه چندین بار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای ول بهت تبریک میگم مطالب باحاله


vahid
ساعت1:00---14 آبان 1391
سلام . خوب عزیزم حتما ویندوز لپ تاپت اشکال داره به هر حال نندازی گردن برنامه های من

دختر بداخلاق
ساعت18:55---13 آبان 1391
راست کلیکو روشن میکنم بعد واست
فعلا این ادرسو لینک کن و ازش رمز بگیر اگه نداد یه گالری دیگه میدم
رمزو به خودمم بدیا
kafeparadise1.blogfa.com


ژیلا
ساعت14:58---13 آبان 1391
سلام قربونت برم اجی جوونم چته؟

خدانبینم که دل آجیم گرفته

توکه دلت غم بود ولی همیشه شادبودی

اجی جوون قران بخون همون عربیشم به آرامش میده

خدایاکمک آجیم کن پاسخ: چی شده ابجی من هرکاری میکنم نمیتونم بیام وبت مگه ادرستو عوض کردی؟؟؟ اون پسر خوشکله میاد میگه همچین ادرسی نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی چی؟؟!!


دختر بداخلاق
ساعت13:59---13 آبان 1391
سلام اجی جون

شرمنده دیشب نت خراب بود هر کاری کردم وبت باز نشد

من بهت سر میزنم فقط نظر نذاشتم که ببخشید

عکسارو هم اگه میخوای بگو تا ادرس گالری بدم لینکش کن رمز بگیر بعد رمزشو به منم بده

اخه من هر کاری کردم نشد
پاسخ: اگه بدی که ممنون میشم ابجیه گلم..... از اینکه میای هم ممنونم عزیزم...


alireza mousavi
ساعت13:39---13 آبان 1391
من یکی رو میشناسم فقط معنی قران رو می خونه
میگه عربیش چه فایده داره.البته ثواب بیشتری داره
به هر حال شیطون نمیزاره
خوبه که خودت میفهمی واسه چی فارسی شو نمیخونی واین یعنی این که یک مرحله جلو هستی پس میتونی بازم به راحتی شیطون رو بزنی کنار
فقط دعا و اراده کارسازه
موفق باشی


mehdi
ساعت0:39---13 آبان 1391
همه گناهکارند و بنظر من تو این جامعه کمترین مقصر خود گناهکاره

http://www.naggash.loxblog.com
پاسخ: ممنونم چه دلداریه مفیدی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج